Не фантастика, а реальність! Ось перший електричний автомобіль, який працює на солоній воді

Компанія, Nanoflowcell стверджує, що розробила перший електричний автомобіль, який працює на солоній воді, а днями оголосила про те, що автомобіль схвалений для тестування на дорогах громадського користування в Німеччині та ЄС.

На створення спортивного чотиримісного авто, розміри якого становлять приблизно 5,25 метри в довжину, пішло 14 років.

Творці говорять, що це абсолютно новий вид системи зберігання енергії, який називається Nanoflowcell.

Компанія запевняє, що автомобіль здатний розвивати швидкість до 350 кілометрів на годину і розганятися від 0 до 100 км/год. за нікчемні 2.8 секунди, а відстань 600 кілометрів може подолати з баком повним палива виготовленого з водного розчину солі.

Зрозуміло, що технологія запатентована і тримається в таємниці, доступним є лише короткий опис, наданий компанією: «електрохімічна реакція створюється шляхом об’єднання двох рідин з металевими солями, діючими в якості електроліту. Ці розчини перекачують через паливний елемент, де розташовані анод або катод, при цьому виробляється електрика, яка потім прямує на встановлені в автомобілі суперконденсатори.

У порівнянні з традиційною технологією, один літр солоної рідини містить в 400 разів більше енергії, ніж звичайний свинцево-кислотний акумулятор.

В задній частині автомобіля розташовані 2 незалежних резервуари, ємність яких складає 200 літрів, вони призначені для електроліту. Якою саме рідиною наповнюються резервуари Nanoflowcell не розкриває, але фахівці називають її «солона вода». Електроліти за допомогою насосів подаються в камеру зі спеціальною тонкою іонообмінною мембраною, в результаті чого виробляється електрика. Енергію отримують суперконденсатори, які дуже швидко віддають заряд, це й забезпечує приголомшливу динаміку розгону. В якості процесу заправки служить злив відпрацьованого електроліту і подальша заміна його новим. Проте використаний електроліт після перезарядки може бути використаний повторно.

У Quant e-Sportlimousine на кожне колесо встановлено по одному трифазному електродвигуну. Пікова потужність при такій комплектації складає 912 к. с., постійна – 640 к. с. Розігнати авто з 0 до 100 км/год. можна за 2.8 секунд, максимальна швидкість – 380 км/год. Розробники стверджують, що силова установка функціонує з внутрішньою ефективністю в 80%. Завдяки цьому забезпечується значний запас ходу – від 400 до 600 км в залежності від стилю їзди та дорожніх умов.

Головною особливістю машини є силова установка з потоковою батареєю. Всі нинішні традиційні переваги електрохімічних акумуляторів та паливних осередків об’єднані в джерелі живлення, що дозволить системі забезпечити високу ефективність не вимагаючи тривалої підзарядки, аналогічно іонно-літієвим модулям, які застосовуються в в таких електрокарах, як Tesla Model S.

Ось як пояснюють роботу цієї технології експерти:

Система проточних електролітних елементів, розроблена NanoFlowcell, діє схожим чином з технологією водневих паливних осередків – за винятком того, що в ній використовується солона вода.

У цій системі взаємодіють дві електролітичні рідини, що містять солі металів. Електромотори здатні використовувати їх реакцію для генерації електрики, яка потім зберігається суперконденсаторами.

Ефективність цієї системи досягає 80 відсотків, оскільки машина з нею практично не має рухомих частин, а надлишкове тепло, що генерується, є несуттєвим порівняно з автомобілями, що використовують літій-іонні батареї.

Джерело