Один із кухарів готелю системи «все включено» вирішив розповісти про те, що відбувається на кухні

Швидше за все, ви і не уявляли, що таке можливо, але про це нам розповів сам кухар.

При виборі маршруту для відпочинку туристи прагнуть відвідати безліч визначних пам’яток і наситити свою відпустку новими враженнями. Переживати про хліб насущний немає ніякого бажання, і мандрівники з радістю користуються сервісом «все включено».

На жаль, у системи All inclusive є істотні недоліки, про які варто знати. Тому ми вирішили попередити наших читачів про можливі «підводні камені» цього сервісу, щоб вони могли подбати про своє здорове і приємний відпочинок.

З метою економії працівники кухонь сервісу «Все включено»:

1. Найчастіше замінюють червоне м’ясо м’ясом індички.

Таке м’ясо зберігає гідний вигляд після розігрівання або при подачі з соусом. А розрізнити яловичину і мариновану індичку зможе тільки справжній гурман.

2. Подають м’ясо акули замість форелі і інших видів місцевої риби.

М’ясо акули виварюють в підсоленій воді, і специфічний смак зникає. Визначити підробку неможливо.

3. Не пускають в утилізацію десятки кілограмів м’яса, зібраних після туристів на вчорашньому «шведському столі».

Така марнотратство не допускається. М’ясо вимивають від соусу, і на завтра готують і подають його повторно — з іншими приправами.

4. Використовують законсервованого судака і кальмарів.

Консерви перед приготуванням вимочуються в пиві.

5. Включають в меню багато картопляних страв — через їх калорійність і забезпечення довгого відчуття ситості.

Кілька людей на кухні займаються тільки чищенням картоплі, і цей коренеплід входить не менше, ніж в 3 страви щодня.

6. У м’ясному цеху відходи відсутні, використовують всі частини туш.

Котлети готуються з телячої грудинки і інших частин, які дегустаторів точно не порадують. Тому в сторону котлет на «шведському столі» краще навіть не дивитися і віддати перевагу цільним шматкам м’яса.

7. Готують закуски для «турецької ночі» вельми специфічним чином.

«Турецькі сирі котлети» готуються не так швидко — на 1 кг потрібно 2 години. Але їх потрібно набагато більше — не менше 20 кг. Тому всі компоненти скидають в великий казан, молодші помічники надягають бахіли і вимішують все ногами. Так швидко отримують потрібну консистенцію, та й на смак гості не скаржаться …

8. Готують майонезні салати в «польових умовах».

Дотримання всіх норм санітарії в готелі, де готують їжу на 2000 гостей, — прекрасна утопія. Так що варто поберегти здоров’я і не вибирати майонезні салати, де бурхливо розмножуються бактерії.

9. Заново прикрашають і подають вчорашні торти.

Залишки солодощів збирають з вітрин, заливають красивою глазур’ю, додають в якості декору фрукти, праліне, шоколадні дропси, збиті вершки і знову виставляють в буфеті.

10. Заманюють гостей фруктово-ягідним декором.

Для обману відвідувачів всі страви щедро прикрашаються кавуновим і гарбузовим декором — на кожні 40 страв йде до 100 таких прикрас. Так вміло використовується психологія — очі гостей повинні насититися швидше від шлунка.

11. Ідеально готують страви під час гастрономічних уявлень.

Страви, приготовані шеф-кухарями на очах гостей, бездоганні. Так, за ними потрібно вистояти чергу. До того ж вони не найсмачніші з того, що можна вибрати. Зате найбільш гігієнічні.

Ще одна невелика порада: варто їсти міні-тортики, які презентують на дні народження. Причина цього нехай залишиться маленькою таємницею нашого шеф-кухаря …

І неодмінно поділіться цією статтею зі своїми друзями!

Ви знали про такі секрети системи «все включено»?

Джерело

Comments are closed.